استاندار همدان در ستاد استانی کرونا:

شرایط کرونا عادی نیست و با عادی‌انگاری از آن غافل نشویم

همدان (پانا) - استاندار همدان در ستاد استانی کرونا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت نباید با عادی‌انگاری از رعایت این پروتکل‌ها دست کشید.

کد مطلب: ۱۲۲۸۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط کرونا عادی نیست و با عادی‌انگاری از آن غافل نشویم

علیرضا قاسمی فرزاد، در ستاد استانی کرونا از واکسیناسیون دز سوم افراد بالای ۶۰ سال، افراد دارای بیماران زمینه‌ای و مشاغل پرخطر در استان همدان خبر داد و ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان، ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، گفت: شرایط کرونا عادی نیست و با عادی‌انگاری از آن غافل نشویم و پروتکل ها را رعایت کنیم.

وی در خصوص وظیفه رسانه ها در این خصوص گفت: اقناع‌سازی عموم مردم در راستای دریافت واکسن کرونا در دستور کار رسانه های استان قرار گیرد و افراد بالای ۶۰‌سال می‌توانند با رجوع به مراکز واکسیناسیون در استان، دُز سوم کرونا را دریافت کنند.

قاسمی فرزاد افزود: کمیته اجتماعی ستاد استانی مدیریت کرونا، مسائل روانی و اجتماعی را شناسایی و اقدامات لازم جهت پیشگیری از این عوارض را پیشنهاد دهند.

وی در خصوص وضعیت فعلی کرونا در استان گفت: وضعیت کرونا در استان عادی نیست؛ رعایت پروتکل‌ها توسط مردم همچنان ضروری است. با هم‌افزایی و انسجامی که در استان وجود دارد، همدان عملکرد قابل قبولی در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا داشته است. به منظور حفظ سلامتی دانش‌آموزان، بیش از ۶هزار مدرسه در استان به تهویه هوا مجهز شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار