استاندار همدان گفت:

در همدان 750 هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است

همدان (پانا) - استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه تامین واکسن کرونا وجود ندارد و همه افراد براساس اولویت‌ها باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، گفت: بیش از ۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در این استان تزریق شده و تسریع در روند واکسیناسیون افراد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
در همدان 750 هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است

به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: بررسی ها نشان می دهد که ۹۵ درصد از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان واکسن نزده اند که همین امر نشانه و تاکید جدی بر مشارکت فعال و جدی همگان برای انجام واکسیناسیون عمومی در راستای مقابله و مهار همه گیری ویروس است.
وی با تاکید بر اهمیت و نقش تزریق واکسن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اظهار کرد: انتظار داریم رسانه ها و افراد دارای نفوذ و تریبون، بیش از گذشته برای تشویق و ترغیب گروه های هدف به دریافت واکسن تلاش کنند.
استاندار همدان تصریح کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۲ شهرستان فامنین و تویسرکان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که این وضعیت نشان دهنده تداوم روند رعایت دقیق و همه جانبه پروتکل های بهداشتی برای بهبود شرایط و کاهش روند ابتلا به ویروس است.
شاهرخی افزود: البته بررسی های انجام شده نشان می دهد که روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان همدان افزایشی است که با وجود این برای غلبه کامل بر بیماری، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان باید همچنان رعایت پروتکل ها همچون استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.
نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: نتایج حاصله از نظارت و بازدیدهای میدانی نشان می دهد که برخی از صنوف به محلی برای اشاعه ویروس کرونا و ترویج بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی تبدیل شده اند که برخورد قاطع و قانونی با متخلفان در راستای حفظ و تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه بسیار مهم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار