امام جمعه بخش بوستان:

به یاد بسپارید چه کسانی در راه حفظ جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند

بهارستان دو(پانا) - امام جمعه بخش بوستان عنوان کرد به یاد بسپارید چه کسانی در راه حفظ جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
به یاد بسپارید چه کسانی در راه حفظ جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند

مراسم گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان و روز دانش‌آموز، در هنرستان فنی و حرفه‌ای فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید‌ علی حسینی، امام جمعه بخش بوستان اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان روزی که دانش‌آموران و دانشجویان به دست جنایتکاران در تجمعات به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام راحل پدر معنوی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دین ما به تفکر سفارش می‌کند و اصول دین مانند تنه درخت و فروع دین شاخه‌های آن درخت هستند. امروز ۱۳ آبان ماه به صورت نمادین برای زنده نگه داشتن یاد شهیدانی که در سال‌های قبل برای امنیت ما، راه ما و راه امام حسین جان دادند، تکه تکه شدند، باید تفکر کنیم و آنها را الگو و اسوه زندگی خود قرار دهیم، چون شاخص اصول دین برای مردم هستند.

امام جمعه بخش بوستان ادامه داد: یکی از اصول دین توحید است که به فرمانبرداری از خدا سفارش شده و خداوند عزوجل می‌فرمایند که باید با ظلم و ظالمین جنگید چون دین یک مجموعه است و دانش‌آموزان دختر باید شهیدپرور باشند، مادر امام راحل یکی از الگوهای شاخص برای دختران امروز هستند، چون امام کبیر را به بهترین روش تربیت کردند.

حجت‌الاسلام علی حسینی گفت: بدانید شما برای اصلاح خلق شده‌اید. قدر خود را دانسته و برنامه‌ریزی داشته باشید و به یاد بسپارید که چه کسانی در راه حفظ و نگهداری جمهوری اسلامی ایران تکه تکه شده و جان دادند.

این مراسم با اجرای سرود توسط گروه سرود فرزانگان و تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و فرمانده حوزه‌های دخترانه و پسرانه آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و الله اکبر به اتمام رسید.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار