نشست مدیر‌ کل آموزش و پرورش استان فارس با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی

شیراز (پانا) - به گفته مدیر کل آموزش و پرورش‌فارس، تبیین اهداف‌ در نظام تعلیم و تربیت باید مبتنی بر جهان‌بینی و ایدئولوژی باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

فرهاد اسماعیلی امروز در دیدار صمیمانه با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی که به مناسبت روز 13 آبان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانش‌آموز و 13 آبان و روز دانش‌آموز گفت: هر نظام تعلیم و تربیتی مبتنی بر اهداف خاص خود یک سری سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های بومی دارد که در این راستا باید با توجه به اهداف، انتظارات هم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین مبتنی بر جهان‌بینی و ایدئولوژی تنظیم شده است، گفت: سند تحول بنیادین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های بومی و قوانین را عملیاتی کرد و انتظارات ما در نظام تعلیم و تربیت را مبتنی بر اهداف کرده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تشکل‌های دانش‌آموزی فارس، گفت: زمانی که اهداف در ذهن شما خوب تبیین شود انتظارات دانش‌آموز هم درست و به جا است، این دغدغه ها مبتنی بر اهدافی است که بر ذهن شما خوب تبیین شده است.

اسماعیلی در رابطه با تغییرات بازگشایی حضوری مدارس گفت: در خصوص بازگشایی مدارس ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و اعلام تاریخ دقیق بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی شامل بسیج دانش‌آموزی، تشکیلات پیشتازان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و هلال احمر حضور داشتند و نمایندگان هرکدام از تشکل‌ها و رئیس مجلس دانش‌آموزی فارس به بیان صحبت‌های خود پرداختند.

خبرنگار: هانیه شفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار