مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم:

سیره زندگی حضرت امام(ره) افق بلندی از تربیت اجتماعی ترسیم می‌کند

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم گفت سیره و سبک زندگی حضرت امام(ره) در تمامی ابعاد، افق بلندی از آموزه‌های تربیت اجتماعی را ترسیم می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سیره زندگی حضرت امام(ره) افق بلندی از تربیت اجتماعی ترسیم می‌کند

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در حاشیه بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در گفت و گو با پانا اظهار کرد: سیره زندگی و اندیشه انقلابی حضرت امام(ره) قله تربیت اجتماعی و سیاسی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا در مسیر آموزشی و تربیتی دانش آموزان، توجه به آموزه های زندگی آن امام بزرگوار و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهیم.

ملایی تاکید کرد: بازدید از مکان هایی که یادآور حضور بزرگان است، بخصوص بیت تاریخی امام خمینی(ره) که موقعیت منحصر به فردی در کشور و جهان اسلام دارد، الهام بخش و روحیه بخش مربیان و دانش آموزان پیشتاز است و افق بلندی را از تربیت اجتماعی اثربخش و ماندگار ترسیم می کند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: 13 آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی تبعید حضرت امام به ترکیه، شهادت جمعی از دانش آموزان بیگناه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست که ماهیت پلید استکبار جهانی را بیش از پیش آشکار می کند.

مدیر سازمان دانش آموزی قم خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته، در آینده نیز مشابه چنین بازدیدهایی با حضور داوطلبانه مربیان و مدرسین و دانش آموزان پیشتاز استان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار