زنگ استکبارستیزی در منطقه ۵ به صدا درآمد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۵، در مراسم به صدا درآوردن زنگ استکبارستیزی بر بیداری و آمادگی کامل نسل نو و آینده ساز جامعه، برای مقابله با انواع روش‌های قدیم و جدید استکبار جهانی، در گستردن سلطه شوم خود بر مظلومان جهان؛ تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در منطقه ۵ به صدا درآمد

چهارشنبه دوازدهم آبان ماه، زنگ استکبارستیزی در آموزش و پرورش منطقه۵ تهران به صدا درآمد. این مراسم در مدرسه شاهد حضرت زینب (س) و با حضور گرم و صمیمی تعدادی از دانش آموزان این مدرسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برگزار شد و داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، و کارشناس مسئولان معاونت پرورشی در این مراسم شرکت کردند.

در ابتدای مراسم سیده محترمه مطهری، مدیر دبستان؛ ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان و نیز خیرمقدم به همکاران، با گرامیداشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز، روز دانش آموز را تبریک گفت.

در ادامه داود امام وردی، در سخنانی پاسداشت از دستاوردهای همه مردم آزاده ایران، به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانش آموز را اصلی ترین، وظیفه همگانی دانست.

وی گفت: امروزه دستاوردهای بزرگ و خیره کننده ایران اسلامی، در اعتلای فرهنگی، اجتماعی، علمی و... در جهان قابل انکار نیست و همین پیشرفت های بزرگ، دشمنان این آب و خاک را به هراس انداخته و سبب شده که با هر روش ممکن سعی در ضربه زدن به این نظام مقدس و این ملت آزاده داشته باشند. اما تاکنون حضور همیشگی ملت سربلند ایران در حمایت از آرمانهای انقلاب، حافظ آرمان مقدس انقلاب اسلامی بوده است و به یاری خدا ادامه خواهد داشت.

امام وردی بیان کرد: امروز نوگلان عزیز ما اینجا حضور دارند تا بگویند ما دانش آموزان همان خط هستیم و هر جا که لازم باشد، با حضور مستحکم و با نثار جان و مال خود، در راه این اهداف متعالی، به دفاع از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی برمی خیزیم.

امام وردی در ادامه روز دانش آموز را به همه آینده سازان کشور تبریک گفت.

گفتنی است دانش آموزان حاضر در مراسم با در دست داشتن پرچم ایران و با اجرای سرود و دکلمه حماسی بر شور و سرور این برنامه افزودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار