نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

شهید علی لندی نمونه بارز الگوی برتر نسل امروز است

یاسوج (پانا) - و امام جمعه شهر یاسوج در دیدارخانواده معظم شهدا و مسئولین بسیج دانش آموزی عنوان کرد نسل امروز باید الگو های برتر را بشناسند، شهید علی لندی نمونه بارزالگوی برتر نوجوانان دهه هشتادی است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید علی لندی نمونه بارز الگوی برتر نسل امروز است

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در این نشست که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: جامعه نوجوانان مهمترین قطب فرهنگی کشور هستند و لشکر بنیان گزار انقلاب اسلامی،دانش آموزانی بودند که در جبهه حق علیه باطل از کشور خود دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را برای تهدید علیه نوجوانان ما به کار بسته است اظهار کرد ؛باید نسل امروز را آگاه کرد. دشمنان برنامه ریزی و هزینه‌های زیادی را برای جوانان و نوجوانان کشور عزیزمان دارند تا آنان را از مسیر انقلاب منحرف کنند و ضروری است با پیش بینی و اجرای برنامه های فرهنگی مناسب و همچنین با روشنگری و بصیرت افزایی دانش آموزان را در برابر این نقشه های شوم دشمنان هوشیار و مثل همیشه این نقشه ها را خنثی کرد .
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وظیفه امروز ما تربیت دینی و انقلابی نوجوانان و جوانان است تا همچنان در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره خون مطهر شهداست و برای این پیروزی بهای سنگینی داده شده است.

وی بیان کرد:شهادت حسین فهمیده نوجوان در عرصه دفاع بیانگر این است که روحیه صلح طلبی به سن و سال نیست. نسل امروز باید الگو های برتر را بشناسند، شهید علی لندی نمونه بارزالگوی برتر نوجوانان دهه هشتادی است.
جاماسب بهمنیار رئیس بسیج فرهنگیان ضمن تبریک هفته بسیج دانش اموزی گفت :دانش آموزان نقش بزرگی را در پیروزی انقلاب ایفا کردند. ابوالقاسم علیپور با قلبی بزرگ ، کوچکترین شهید دانش اموز استان است که همواره گوش به فرمان امام خمینی بود. باید یاد و خاطره شهید فهمیده و امثال او را به جامعه و نسل امروز معرفی کنیم تا ادامه دهنده میثاق و شجاعت انها باشند.
در پایان این نشست از خانواده های شهدا و اصحاب رسانه به پاس قدردانی تجلیل شد تا با معرفی ایثار وفداکاری به نوجوانان امروز، اینده سازان انقلابی فردا در تحول کشور باشند.
خبرنگار:محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار