مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

بسیجیان همواره در همه عرصه‌ها حضور موثر و پررنگی داشته‌اند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 فعالیت بسیج را در راستای تداوم بخشی به ارزش های مورد توجه شهدای دانش‌آموز مهم دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان همواره در همه عرصه‌ها حضور موثر و پررنگی داشته‌اند

به مناسبت هفته بسیج، شورای تخصصی بسیج و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه 4 در سالن اندیشکده تحول برگزار شد.
در ابتدای جلسه محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن تبریک هفته بسیج ارزش نهادن و تقدیر از بسیجیان را یک وظیفه دانست و افزود: بسیجیان همواره در همه عرصه ها حضور موثر و پررنگی داشته اند.

لونی با اشاره به نقش بسیجیان در ایام کرونا گفت: در مسائلی از این دست حضور بسیجیان نقش موثری در جامعه داشته که نشان از مسئولیت پذیری این عزیزان است.

وی ضمن تشکر از کارهای خلاقانه ای که توسط مدیران و دانش آموزان در فضای مجازی شکل گرفته ادامه داد: فعالیت های بسیج تعطیل نشده بلکه در این مدت شکل آن تغییر کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: بسیج دانش آموزی عزمش بر تداوم راه شهدا است و ارزش هایی که مورد توجه دانش آموزان شهید بوده، آن ارزش ها و روحیات حتما با فعالیت های بسیج دانش آموزی تداوم خواهد یافت.

در ادامه سردار ابوالقاسم رضایی؛ فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 4 با تاکید بر نقش معلمان در آموزش ها و بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان اظهار کرد: گام دوم انقلاب دارای سه کلید واژه اساسی شامل "جوان"، "امید" و "ما می‌توانیم" است و شعار هفته بسیج دانش‌آموزی نیز بر این اساس انتخاب شد.

رضایی در ادامه گفت: ما میراث دار خون شهدایمان هستیم و این انقلاب به راحتی به دست نیامده و همه در برابر انقلابمان مسئولیم و باید ارزش های نظام را حفظ کنیم. یکی از راه های حفظ این مهم بصیرت افزایی جوانان نسبت به شخصیت شناسی مقام معظم رهبری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار