مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران:

استکبارستیزی و ترویج فرهنگ ایثار، ترجمان همیشگی  و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران استکبارستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ترجمان همیشگی  و برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست که  پیام ماندگار روز ١٣ آبان ماه است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
استکبارستیزی و ترویج فرهنگ ایثار، ترجمان همیشگی  و برگرفته از فرهنگ عاشورایی است

هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران طی پیامی سالروز١٣ آبان ماه، روز دانش آموز و روز استکبارستیزی را تبریک گفت و بیان کرد: سیزدهم آبان ماه هر سال یادآور استیصال رژیم شاهنشاهی از مبارزات به حق سرسلسله بیداردلان زمان حضرت امام خمینی(ره) بود که با تبعید ایشان در سال ۴٣ و برخلاف تمامی معادلات ترسیم شده رژیم، باعت تسریع روند پیروزی انقلاب شد. به شهادت رساندن عده ای از دانش آموزان معصوم این دیار در ١٣ آبان سال ۵٧ بر استبداد آن رژیم صحه گذاشته و سرانجام، آبان ماه سال ۵٨ آزادمردان نظام ایران اسلامی، رهایی از سیطره استکبار را برای ما به ارمغان آورده و استقلال جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند.
وی افزود: استکبارستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ترجمان همیشگی و برگرفته از فرهنگ عاشورایی، پیام ماندگار روز ١٣ آبان ماه است. استکبار ستیزی جامعه اسلامی ایران ریشه در آرمانخواهی انقلاب ما دارد و به این اصل در قانون اساسی کشورمان به خوبی پرداخت شده و بنیانهای اعتقادی و فکری آن نیز در مکتب حیات بخش اسلام نهفته است. نه خوی استکباری آمریکا عوض شدنی است و نه ویژگی استکبارستیزی ایران کم رنگ شدنی.

حنیف نیا در ادامه بیان کرد: اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز خجسته به دانش آموزان گرانقدر منطقه ١٩ تهران، از همه دانش آموزان می خواهم که در سنگر تعلیم و تربیت با اهتمام به دانش اندوزی و تقویت آرمانهای ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران با تاسی از خداوند متعال، آرمانهای امام راحل(ره)، منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و توصیه های رئیس جمهور و نیز الگوگیری از شهدای دانش آموز، پیشرفت و تعالی روزافزون را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.
حنیف نیا در پایان گفت: از خداوند متعال، سربلندی و عزت روزافزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای همه رهروان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار