آیین افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن در دبیرستان شهید ثمری ملارد برگزار شد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه طرح لاله‌های روشن بر ضرورت شناساندن شهدای دانش‌آموز و آرمان‌های آنها در عصر حاضر به دانش‌آموزان تأکید کرد. ‌

کد مطلب: ۱۲۲۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن در دبیرستان شهید ثمری ملارد برگزار شد

آیین افتتاحیه طرح ملی لاله‌های روشن، یادواره شهدا، هر مدرسه، یک شهید در دبیرستان پسرانه شهید ثمری آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، در این مراسم طی سخنانی بر اهمیت معرفی شهدا توسط مدارس برای دانش‌آموزان تأکید کرد و افزود: طرح ملی لاله‌های روشن، برنامه‌ای تدوین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش با هدف معرفی الگو و اسوه برای دانش‌آموزان در عصر کنونی است.

وی ادامه داد: تهاجم فرهنگی، دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کند و بهترین راه مبارزه با آن، شناساندن سیره و منش شهدای دانش‌آموز و طرز فکر آنها به دانش‌آموزان است تا با برگزاری این برنامه‌ها، شاهد توسعه کیفی فعالیت‌های تربیتی و پرورشی دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام حسین حسینی نوری، امام جمعه ملارد بیان کرد: شهیدان نوجوان بهترین الگوی ما هستند و هشت سال دفاع مقدس مظهر بهترین صفاتی هست که می‌شود در یک جامعه یافت و ایثار، جوانمردی، ازخودگذشتگی، آرمان ‌‌‌خواهی بالاترین صفات برای یک جامعه انسانی است.

وی افزود: اگر امروز به عزت ایران اسلامی می‌بالیم مدیون خون همین شهدایی هستیم که شب و روز نشناختند و ایثار کردند. امروز وظیفه ما این است که در عرصه‌های مختلف مثل شهدا بیندیشیم و عمل کنیم.

امام جمعه ملارد خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان در مدارس می‌توانند فضاسازی مدارس و نامگذاری کلاس‌های درس را با یاد شهدا انجام دهند و دانش‌آموزان هم با درس خواندن، با همت و تلاش، رعایت حجاب و خودسازی می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند.

در این مراسم از دو خانواده شهید محمدحسین فهمیده و شهید محمدحسین ثمری تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار