معاونت پرورشی و تربیت بدنی ملارد خبر داد؛

تقدیر از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ملارد در همایش ترنم مهر

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ضمن تأکید بر جدی گرفتن مشارکت دانش‌آموزان در جشنواره‌های فرهنگی و هنری و تأثیر آن بر رشد توانایی‌های همه‌جانبه دانش‌آموزان، از تقدیر از دانش‌آموزان این شهرستان در همایش ترنم مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ملارد در همایش ترنم مهر

همایش ترنم مهر با هدف تجلیل از منتخبین جشنواره‌ها و فعالیت‌های حوزه پرورشی مناطق ۲۱ گانه، در سالن اجتماعات ولایت اداره ‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد و طی آن از دو تن از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ملارد تقدیر شد.

رضا حضرتقلی در تشریح این خبر گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری، بستر پرورش و شکوفایی توانایی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان هستند و با همراهی و تشویق معاونین پرورشی و آموزش و پرورش این فرایند به نحو بهتری انجام می‌شود.

او افزود: دانش‌آموزان اسما امیدی رتبه اول فضای مجازی بازی رایانه‌ای در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و پانیذ خوش‌زبان موفق به کسب رتبه اول ششمین جشنواره پروژه‌‌های برتر دانش‌آموزی درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم شدند.

حضرتقلی خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموز علی‌اصغر احدی با اجرای فوق‌العاده خود در رشته تنکوازی و تکخوانی ضرب به این همایش شور و حال خاصی داده بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار