فرحناز صالحی‌فر:

شناسایی دانش‌آموزان نخبه قرآنی در مسابقات، راهی برای تقویت و برنامه‌ریزی بینش‌های اعتقادی و دینی است

تهران (پانا) - کارشناس مسول فرهنگ نماز، قرآن و عترت منطقه 4 هدف از مسابقات قرآن را شناسایی دانش‌آموزان نخبه قرآنی و برنامه‌ریزی جهت تقویت بینش‌های اعتقادی و دینی دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی دانش‌آموزان نخبه قرآنی در مسابقات، راهی برای تقویت و برنامه‌ریزی بینش‌های اعتقادی و دینی است

فرحناز صالحی فر؛ کارشناس مسول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه 4 بااشاره به مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان مرحله ای که در مدت سه هفته انجام شد، گفت: هدف از این مسابقات، شناسایی دانش آموزان نخبه قرآنی و برنامه ریزی جهت تقویت بینش های اعتقادی و دینی است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در 12 رشته برگزار شد، گفت: مسابقات دانش آموزان در 3 مقطع تحصیلی که شامل مسابقه انشاء نماز، اذان، صحیفه سجادیه، قرائت تقلیدی و تحقیق و قرائت ترتیل، مداحی، احکام، تفسیر، نهج البلاغه، حفظ عمومی، حفظ ویژه کل به ترتیب برگزار شد.

صالحی فر در ادامه گفت: مسابقات باعث انگیزه برای دو قشر مربیان و معلمان و از سوی دانش آموزان است، تعدادی از افراد منتخب در رشته هر مقطع و پایه نفرات اول تا سوم در سطح منطقه تقدیر شد و نفرات اول به استان راه پیدا می کنند و هدف از مسابقه نهج البلاغه را آشنایی با سخنان گوهربار امام علی (ع) و انس با این امام بزرگوار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار