رییس بهزیستی ملارد خبر داد:

واکسینه شدن ۳۴۰۰ بیمار برابر کرونا

ملارد(پانا)- تمامی بیماران در مراکز نگهداری توانبخشی، مرکز معتادین متجاهر اخوان و پرسنل مراکز از فروردین ماه سال جاری تا شهریور ماه دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و این مسئله تاثیر بسزایی در حفظ سلامت این افراد در مراکز و محیط کار دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
واکسینه شدن ۳۴۰۰ بیمار برابر کرونا

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای اهمیت واکسینه شدن تمامی بیماران مراکز نگهداری تحت نظارت سازمان بهزیستی، در شهرستان ملارد از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۴۰۰ بیمار، دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

داود خادم، رئیس اداره بهزیستی ملارد ضمن تقدیر از همراهی مراکز و شبکه بهداشت و درمان در انجام این امر گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سال ۱۴۰۰ واکسینه شدن بیماران به جهت اهمیت این موضوع بود که تاکنون با موفقیت همراه بوده است.

او در ادامه افزود: تمامی بیماران در مراکز نگهداری توانبخشی، مرکز معتادین متجاهر اخوان و پرسنل بهزیستی از فروردین‌ماه سال جاری تا شهریورماه دو دوز واکسن کرونا را دریافته کرده‌اند و این مسئله تاثیر بسزایی در حفظ سلامت این افراد در مراکز و محیط کار دارد.

خادم با بیان اینکه واکسیناسیون امری جدی است، خاطرنشان کرد: انجام واکسیناسیون بایستی صورت پذیرد ولی در حال حاضر تمامی پروتکل‌های بهداشتی بصورت دقیق در مراکز انجام شده و این موارد توسط کارشناسان حوزه های تخصصی و مسئول دفتر مدیریت عملکرد بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار