پیام نماینده مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

بوشهر(پانا) - نایب رئیس دوم مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالگرد شهادت «حسین فهمیده»، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام نماینده مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

در متن پیام محمدرضا تنو آمده است: چه راست گفت رهبر عزیزمان که «رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید.» و اگر همه ما شهید فهمیده را فهمیده بودیم اکنون همه کودکان سرزمین ما خود یک فهمیده بودند.

دانش آموزان عزیز، آینده سازان کشور اسلامی ایران، اکنون دیگر جنگ ما با دشمن صرفا جنگ با تفنگ و تانک نیست، دشمن در کنار جنگ سخت و جنگ های نیابتی که راهبرد همیشگی اوست، استفاده از جنگ نرم را در دستور کار اصلی خود قرار داده و ما نیز باید دفاع خود را تغییر دهیم، چرا که ما هیچگاه جنگ طلب نبوده ایم و نخواهیم بود اما دفاع را بر خود واجب می دانیم. دفاع امروز، دفاع در جبهه های سایبری و جنگ نرم و حضور بسیجی وار در فناوری های نوین است در این عرصه نیز باید سرآمد باشید. آمریکا و ایادی استکباری او باید بدانند فهمیده امروز دیگر یک تن نیست بلکه ۱۴ میلیون دانش آموز ما فهمیده‌اند و آماده دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران هستند.

به امید روزی که پرچم پر افتخار ایران اسلامی بر فراز عرصه های علمی، ورزشی و فرهنگی در سراسر جهان به وسیله شما دانش آموزان به اهتزاز درآید و شاهد موفقیت شما باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار