مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش‌آموزان با تجزیه و تحلیل آگاهانه می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دانش‌آموزان با ارتقای قدرت تجزیه و تحلیل آگاهانه می‌توانند توطئه‌های دشمنان را مورد شناسایی قرار دهند و عملیات ضد اسلامی دشمنان را خنثی کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با تجزیه و تحلیل آگاهانه می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

علی موحدی در جمع دانش آموزان مجلس دانش آموزی سراسر استان بوشهر اظهار کرد : در نظام تعلیم و تربیت اسلامی همه بویژه فرهنگیان و والدین باید زمینه بروز استعدادهای دانش آموزان و بالندگی و تقویت هویت دینی آنها را فراهم کنند تا ما شاهد آینده سازان آگاه و هوشیار نسبت به اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم .

موحدی افزود : در فضای مجلس دانش آموزی باید بر روی مبانی اعتقادی و باورهای دینی تاکید شود تا هریک از دانش آموزان در حد دانش آموز تراز انقلاب اسلامی الگو و نمونه ای برای سایر دانش آموزان بشمار آید پس باید در مجلس دانش آموزی به هدف گذاری و کسب مهارتهای زندگی و آگاه سازی در حوزه ای فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان اهمیت داده شود .

موحدی گفت : دانش آموزان با ارتقاء قدرت تجزیه و تحلیل آگاهانه می توانند توطئه های دشمنان را مورد شناسایی قرار دهند و عملیات ضد اسلامی دشمنان را خنثی کنند .

موحدی افزود : یکی از کارهای عمده دانش آموزان در مجلس دانش آموزی جهاد تبیین است که این مهم با هم فکری و هم کاری یکدیگر انجام گیرد .

محمود حقدوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دانش آموزان در هر پایه تحصیلی با ارتباط گیری با کتاب می توانند بسیاری از آموختنی ها را فرا گیرند . دانش آموزان از طریق خواندن کتاب های علمی ، دینی ، و اجتماعی بر میزان آگاهی خود می افزایند .

او افزود : شعار " ما همانیم که می خوانیم " نشان از تلاش فردی و اجتماعی دانش آموزان برای کسب معرفت و دانش دارند .

خدا کرم نوروزی مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر ضمن تشریح برنامه های مجلس دانش آموزی اظهار کرد : هدف از تشکیل مجلس دانش آموزی نهادینه کردن فرهنگ پرسشگری در بین دانش آموزان ، تقویت روحیه خود باوری و اعتماد بنفس ، به رسمیت شناختن آرا ، نظرات و شنیدن صدای دانش آموزان سراسر کشور از مدرسه تا وزارتخانه است .

در پایان توسط دانش آموزان مجلس پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار