بسیج دانش آموزی امواج خروشان به سوی پیشرفت است

مشهد(پانا)- فرمانده بسیج دانش آموزی دبیرستان ام سلمه ناحیه چهار مشهد در رابطه با هفته بسیج دانش آموزی به پانا گفت: سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان یک نهاد ارزشی و انسانی در انقلاب اسلامی وجود آمد از این سازمان با همکاری نظام آموزش و پرورش می‌تواند با اجرای برنامه‌های مدون الگوی مناسبی برای نسل جوان ترسیم کند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج دانش آموزی امواج خروشان به سوی پیشرفت است

ریحانه رضایی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی راه مقابله با انقلاب مبارزه فرهنگی می‌دانند و چشم آینده‌سازان کشورمان اندوخته اند. آینده‌سازان کشور عزیزمان جوانان و نوجوانان هستند به خصوص جوانانی که روحیه انقلابی دارند.

رضایی در خصوص وجود بسیج در مدارس گفت: داشتن بسیج در مدارس ضروری است چون می‌تواند همواره از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و پاسداری کند. بسیج دانش آموزی امواج خروشانی به سوی پیشرفت است و به عنوان یک نهاد ارزشی در انقلاب اسلامی به وجود آمده است این سازمان با همکاری آموزش و پرورش می تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان باشد.

وی در پایان گفت: بسیج دانش آموزی کار تشکیلاتی است که همه اعضای این تیم برای هدفی مشخص با هم همکاری می‌کند و در راه رسیدن به یک آرمان و هدف درست فداکاری می‌کنند از طرفی هم برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش می‌کنند.

خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار