عزیزی‌خادم: وقف ورزشی الزامی برای توسعه عدالت‌محور است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست با معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از شکل‌گیری جریان «وقف ورزشی» در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
عزیزی‌خادم: وقف ورزشی الزامی برای توسعه عدالت‌محور است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز ضمن بازدید از مرکز ملی فوتبال با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

پس از این دیدار که با قرائت فاتحه در یادمان شهدای فوتبال مرکز ملی همراه بود، عزیزی‌خادم با اشاره به توجه ویژه فدارسیون فوتبال به امور فرهنگی و اخلاقی بیان داشت: رویکرد ما تمرکز بر گسترش همه‌ جانبه فوتبال در کشور و توسعه زیرساخت‌هاست، فوتبال به همه مردم تعلق دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که جوانان و نوجوانان فارغ از دوری و نزدیکی به مرکز از مزایای آن بهره‌مند شوند، در این راستا برای بسط همکاری‌ها با هر نهادی که دغدغه‌های اجتماعی داشته باشد آماده همکاری هستیم.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه دارای شبکه منسجمی در سراسر کشور است و رابطه بسیار خوبی با خیرین دارد. بر این اساس در نشستی که برگزار شد روی موضوع «وقف ورزشی» به عنوان یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند به توسعه‌ عدالت‌محور در حوزه فوتبال کمک کند توافق‌های اولیه صورت گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد: باتوجه به پتانسیل‌های گسترده فوتبال و علاقه‌مندی پیشکسوتان، مدیران استانی و حتی ستاره‌های حال حاضر تیم‌های ملی برای گسترش فوتبال به ویژه در مناطق کمتر برخوردار این گام می‌تواند بخشی از مسئولیت اجتماعی فوتبال تلقی شود که به کشف و پرورش استعدادها، توسعه ورزش، پر کردن اوقات فراغت و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار