فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

موفقیت مدیران در ارایه خدمت به مردم موجب افزایش امید در جامعه می‌شود

قزوین(پانا)-فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت موفقیت مدیران در ارایه خدمت به مردم موجب افزایش امید در جامعه می‌شود که امیدواریم این مهم به خوبی در استان قزوین تحقق یابد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت مدیران در ارایه خدمت به مردم موجب افزایش امید در جامعه می‌شود

سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه در دیدار با شهردار قزوین، اظهار داشت: بار دیگر یک فرد انقلابی از پای صندوق های رأی ملت به عرصه خدمت رسید و این نعمت بزرگی است که ملت شریف ایران با انتخاب آگاهانه، خدمتکاران خود را بر می گزینند.

وی با اشاره به فعالیت های شهردار قزوین در عرصه دفاع مقدس، گفت: سردار صباغ مسوول آموزش لشکر علی ابن ابی طالب(ع) به فرماندهی شهید مهدی زین الدین بود و فرماندهان عرصه دفاع مقدس، از سردار صباغ به خوشنامی یاد می کنند و امروز تمام خصوصیات این فرمانده توانمند در عرصه مدیریت شهری قزوین بروز کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: خوشنامی وی در عرصه دفاع مقدس امروز به شهر قزوین رسیده و سپاه به داشتن نسلی توانمند همچون سردار صباغی و نیز جوانان و فرماندهان سپاه و نواحی که خود را وقف خدمت به مردم و امنیت آفرینی جامعه کرده اند، افتخار می کند.

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه برای حفظ کرامت و آبروی ملت، پای کار تمام خدماتی است که مردم نیاز دارند چون موفقیت مدیران انقلابی در ارایه خدمت به مردم موجب امیدآفرینی و اعتمادسازی می شود.

وی با بیان اینکه فرماندهان عرصه دفاع مقدس، ادامه دهنده راه شهیدان هستند، گفت: ما تا پای جان پای کار تمام کسانی هستیم که در مسیر شهدا برای ملت عزیز، خدمت رسانی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار