پیگیری روند درمان معلمان و دانش‌آموزان مصدوم سانحه ریزش دیوار دبستانی در علی‌آباد‌کتول

تهران (پانا) - در پی گودبرداری غیراصولی و بروز سانحه ریزش دیوار «دبستان غیر دولتی فرشتگان» شهرستان علی‌آباد کتول، مدیرکل و دیگر مسئولان آموزش و پرورش گلستان از معلمان و دانش‌آموزان مصدوم دلجویی و عیادت کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری روند درمان معلمان و دانش‌آموزان مصدوم سانحه ریزش دیوار دبستانی در علی‌آباد‌کتول

پیش از ظهر امروز و در دقایق اولیه بروز سانحه ریزش دیوار دبستان فرشتگان علی آباد کتول، در پی گود برداری غیر اصولی، مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه رییس آموزش و پرورش علی آباد کتول، رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و ‌رییس مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، ضمن دلجویی، از مربیان و دانش آموزان مصدوم این حادثه عیادت کردند.

بر اساس این گزارش؛ درساعت ابتدایی وقوع این حادثه، تمامی مسئولین ذیربط اعم از سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استاندار گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در جریان سانحه قرار گرفتند وبا تشکیل کمیته تأمین شهرستان پیگیری های قانونی در حال انجام است.

شایان ذکر است؛ این حادثه بر اثر گودبرداری غیراصولی زمین مجاور مدرسه صورت گرفت که بنا بر گفته دادستان شهرستان علی آبادکتول، پس از بررسی میدانی وسعت حادثه، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد کتول تشکیل و همه عوامل مرتبط با این حادثه به دادسرا احضار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار