مخبر: پیشرفت طرح انتقال آب از دریا به فلات مرکزی باید سرعت بگیرد

تهران (پانا) - محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به پیشرفت کار انتقال آب به فلات مرکزی، گفت باید با تقسیم کار و تفویض اختیار، روند اجرای این پروژه مهم تسریع شود تا شاهد اثرات مثبت این طرح در کشور شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مخبر: پیشرفت طرح انتقال آب از دریا به فلات مرکزی باید سرعت بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، مخبر عصر امروز در جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، از وجود دریا در شمال و جنوب کشور به عنوان موهبتی الهی و ظرفیتی بزرگ برای توسعه کشور یاد کرد و افزود: با وجود این ظرفیت گرانبها نباید با کمبود منابع آب در کشور مواجه باشیم و لازم است با برنامه ریزی دقیق از این منابع آب در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: انتقال آب به فلات مرکزی به کاری بزرگ و ماندگار برای کشور تبدیل خواهد شد و زمینه رشد و توسعه را فراهم خواهد کرد.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشتند، رزم حسینی مشاور معاون اول رئیس جمهوری در امور پروژه های انتقال آب از دریا، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای خطوط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ارائه کرد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای سرعت بخشیدن به روند انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار