زنگ استکبارستیزی ۱۲ آبان در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته می‌شود

زاهدان(پانا) - رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت زنگ استکبارستیزی به مناسبت ۱۳ آبان، به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه، دوازدهم آبان در مدارس استان نواخته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی ۱۲ آبان در مدارس سیستان و بلوچستان نواخته می‌شود

علی رضوی پور در نشست توجیهی فرآیند جذب و سازماندهی اعضای پیشتازان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای ادارات دانش آموزی استان برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی و هفته تربیت اسلامی دو فرصت مغتنم برای ارایه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین اهداف گام دوم انقلاب برای دانش آموزان است.
وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره فرهنگی و هنری و سازمان دانش آموزی در این مناسبت‌ها بسیار اهمیت دارد و باید در این زمینه از ظرفیت تشکل های دانش آموزی به نحو احسن استفاده شود.
رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی امسال ۱۲ آبان در مدارس استان نواخته خواهد شد، ادامه داد: علاوه بر برگزاری تجمعات به مناسبت ۱۳ آبان شایسته است دانش آموزان و همکاران فرهنگی مانند سال گذشته نسبت به تولید محتوا در فضای مجازی ویژه ۱۳ آبان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار