معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

بازمهندسی فرآیندها و تشکیلات سازمان دانش‌آموزی به بهترین نحو ممکن انجام شد

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت بازمهندسی فرآیندها و تشکیلات سازمان دانش‌آموزی اقدامی ضروری بود که به بهترین نحو ممکن انجام و موجب ارتقای اثربخشی فعالیت‌های این سازمان در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازمهندسی فرآیندها و تشکیلات سازمان دانش‌آموزی به بهترین نحو ممکن انجام شد

رضا بامری در نشست توجیهی فرآیند جذب و سازماندهی اعضای پیشتازان سیستان و بلوچستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور روسای ادارات دانش آموزی استان و کارشناسان جذب و سازماندهی در زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: تغییر ساختار و تشکیلات سازمان دانش آموزی اقدامی مبارک بود که برای پویایی و بقای فعالیت های سازمان دانش‌آموزی متناسب با دغدغه های مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف متصور در گام دوم انقلاب رخ داد.
وی با بیان اینکه پیشتازان در گام دوم انقلاب، پیشگامان تمدن نوین اسلامی هستند، بر جذب و سازماندهی حداکثری دانش آموزان و مربیان در این تشکل تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود با توجه برش منطقه‌ای انجام شده، تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان به جذب سهمیه خود بپردازند و در این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.
بامری بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی مدارس در برنامه‌های محوری فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: زیبایی و نظم موجود در تشکیلات دانش آموزی می‌تواند منشا تربیت اجتماعی دانش آموزان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار