معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام دومین دوره جشنواره فرهنگی- هنری علمدار

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت دانش آموزان و معلمان می‌توانند تا 15 آذر آثار خود را از طریق وب سایت Alamdar.kermanedu.ir و یا سامانه شاد ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام دومین دوره جشنواره فرهنگی-  هنری علمدار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به موضوعات و محورهای دومین جشنواره فرهنگی، هنری علمدار اظهار کرد: ساده زیستی، وفاداری به رهبری، احترام به پدر و مادر، مدرسه و مکتب درس آموز، اتحاد ملی و ... از مهم ترین موضوعات این جشنواره محسوب می شود.

وی افزود: فرهنگیان می توانند در رشته های نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه، نماهنگ، شعر، دانش آموزان ابتدایی دوره اول در رشته نقاشی، دانش آموزان ابتدایی دوره دوم در رشته های خط ریز، نقاشی، دانش آموزان متوسطه اول در رشته های عکاسی، شعر، نقاشی دیجیتال و دانش آموزان متوسطه دوم در رشته های داستانک، ویدیو کست و شعر آثار خود را ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: تمامی معلمان و دانش آموزان تا ۱۵ آذر ماه و از طریق وب سایت: Alamdar.kermanedu.ir و یا از طریق شبکه شاد به نشانی@alamdar99 فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار