سکانس جدید از شاهکارهای فوتبال حرفه‌ای در ایران

تیم لیگ برتری ۲ سرمربی دارد

تهران (پانا) - امروز سکانس جدیدی از باشگاه‌داری حرفه‌ای در فوتبال ایران به نمایش درآمد و تیم مطرح لیگ برتری دو سرمربی را در تمرین خود دید.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سکانس جدید از شاهکارهای فوتبال حرفه‌ای در ایران

در حالی که فوتبال حرفه‌ای جهان بسیاری از مسائل پیش افتاده را به دفترچه خاطرات خود فرستاده است، این خاطرات در فوتبال ایران در حال تکرار شدن است و همچنان در فوتبالی که نام حرفه‌ای را یدک می‌کشد، اتفاقاتی رخ می‌دهد که در دهه 60 به کرات دیده شده بود.

ماجرای نماینده مشهد در لیگ برتر فوتبال ایران از ماجراهایی است که شاید نمونه آن در فوتبال حرفه‌ای و حتی سطح دو جهان دیده نشود، باشگاهی که هنوز مشخص نیست باید نام آن را پدیده دانست یا شهر خودرو خطاب کرد و یا هر دو نام را در کنار هم قرار داد. در چنین وضعیتی که هنوز به صورت آشکار تکلیف مالکیت این تیم مشخص نیست، رخ دادن اتفاقات عجیب چندان دور از انتظار نیست اما هر روز سکانسی جدید از این باشگاه نمایان می‌شود.

پس از اینکه در اتفاقی عجیب، بازیکنان این تیم که از وضعیت موجود خود گلایه داشتند و برای دیدار با مس رفسنجان راهی این شهر نشدند تا عدم حضور آنها با برتری 3 بر صفر مس همراه شود، روز گذشته برخی منابع خبری از استعفا محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم و جانشینی اکبر میثاقیان خبر دادند، خبری که ساعتی بعد توسط محمدرضا مهاجری تکذیب و او اعلام کرد از سرمربیگری پدیده استعفا نداده است. اما صبح امروز در مشهد اتفاقی عجیب افتاد تا پازل این روزهای نماینده سابق ایران در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شود.

در حالی که بازیکنان این تیم ( پدیده یا همان شهر خودرو یا پدیده شهر خودرو) برای تمرین به زمین رفته بود، محمدرضا مهاجری و اکبر میثاقیان به صورت همزمان در تمرین حاضر شدند و مهاجری که قویا بحث استعفا خود را تکذیب کرده است، با همکارانش وارد زمین تمرین شد تا تمرین را زیر نظر بگیرند. او یکبار دیگر تاکید کرد که استعفا نداده و از نظر قانونی سرمربی پدیده است. نکته جالب توجه اینجاست که در زمانی که مهاجری و دستیارانش در مرکز زمین بودند، میثاقیان بازیکنان را به رختکن برد و با آنها جلسه برگزار کرد. میثاقیان هم اعتقاد دارد حکم سرمربیگری را از مدیرعامل گرفته و سرمربی تیم است و بازیکنان باید تحت فرمان او باشند.

به هر ترتیب فعلا مشخص نیست وضعیت این تیم مشهدی چگونه خواهد بود اما به نظر می‌رسد کار مهاجری با این تیم تمام شده و میثاقیان تیم را از فردا تمرین خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار