افتتاح سالن وزنه‌برداری در مجموعه شهید عراقی با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

تهران (پانا) - کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه ۴ از افتتاح سالن ورزشی وزنه‌برداری با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن وزنه‌برداری در مجموعه شهید عراقی با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

کبری کریمی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه ۴ با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس به صورت تدریجی صورت حضوری برگزار خواهدشد، گفت: در شرایط کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، فعالیت در اماکن ورزشی در جهت بهبود سلامت جسمی دانش آموزان و معلمان موثر خواهد بود و مدرسه فقط کانون یادگیری نیست و افزایش توانمندی‌های جسمی، روحی و اجتماعی دانش آموزان را به دنبال دارد.

کریمی با اشاره به اینکه با دو موضوع جدی آموزش و سلامت روبرو هستیم، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در مورد پایان بیماری کرونا اعمال نظر کنیم و همچنین نمی‌توانیم زندگی را از حرکت و جریان بیندازیم، بنابراین مجموعه‌ها با سرعت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع به کار کردند و دوباره زندگی جان گرفت.

وی به افتتاح سالن ورزشی وزنه برداری مجموعه شهید عراقی منطقه اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که میان آموزش و پرورش منطقه ۴ و هیئت وزنه برداری استان تهران منعقد شد با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری و مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته، افتتاح شد.

وی در ادامه بیان کرد: این سالن در دو بخش دختران و پسران فعالیت خواهد داشت و از این ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

کریمی هدف از عقد این تفاهم نامه را توسعه همکاری های مشترک بین آموزش و پرورش و فدراسیون وزنه برداری عنوان کرد و گفت: با شناسایی استعداد های دانش آموزان از طریق عضو گیری در این رشته افراد منتخب را به سمت مسابقات قهرمانی هدایت کرد و بتوان از ظرفیت ها و توانمندی های هر دو حوزه در جهت شکوفایی استعداد های آینده سازان این کشور به نحو شایسته استفاده کنیم.

کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه گفت: این سالن در دو بخش دختران و پسران فعالیت خواهد داشت و از ۴ آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

همچنین وی در ادامه گفت: بر اساس توافق های صورت گرفته مقرر شد، مکاتبات لازم از سوی فدراسیون وزنه برداری و فدراسیون ورزش دانش آموزی جهت برگزاری مسابقات بالای ١٣سال را با این اداره صورت پذیرد.

برگزاری مسابقه فوتسال بین منطقه ۴ و ٨

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت دوستانه که با حضور ریاست هر دو منطقه و معاونین پرورشی و تربیتی برگزار شد، منطقه ٨ در یک مسابقه نزدیک ۴ بر ٢ بر منطقه ۴ پیروز شد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی منطقه 4 گفت: هدف از برگزاری این مسابقه دوستانه تحکیم و قوت بخشی به روابط بین دو منطقه ای بوده است و همچنین برگزاری چنین بازی های دوستانه ای به جهت شناخت وضعیت سلامت جسمانی و قابلیت جسمانی بازیکنان انجام می شود تا بتوان در این زمان که باتوجه به شرایط کرونا فعالیت های ورزشی تحت تاثیر قرار گرفته است، سلامت جسمی کارکنان را بهبود ببخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار