آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با حضور رستمی و غیبت مرادی

ستاره وزنه‌برداری ایران قید بازی‌های آسیایی را زد؟

تهران (پانا) - مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در دو رویداد مهم پیش روی ورزش ایران در کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه‌برداری آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با حضور رستمی و غیبت مرادی

مرحله نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در دو رویداد مهم پیش روی ورزش ایران یعنی بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین از (۱۰ اردیبهشت) در کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه‌برداری آغاز شده است. این اردو البته از چند جهت با اردوهای گذشته وزنه‌برداری فرق دارد، زیرا کادرفنی خیلی جدی و بی‌تعارف قبل از شروع تمرینات، تهدید کرده که اگر هرکدام از وزنه‌برداران به هردلیل در زمان مقرر و تاریخ اعلام شده در کمپ تمرینی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر نشوند، غیبت آنها به منزله انصرافشان از حضور در رقابت‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خواهد بود.

همین تهدید کافی بوده تا تمام نفرات دعوت شده از مدال‌دار تا بی‌مدال و جوان در اردوی تهران حاضر شوند. حتی کیانوش رستمی ستاره نام آشنای وزنه‌برداری ایران که در سال‌های گذشته خیلی تمایلی برای حضور در اردوهای آماده‌سازی نداشت، حالا مثل ۲، ۳ سال گذشته، برای اینکه فرصت طلایی حضور در میادین معتبر پیش رو را از دست ندهد و با تغییر اوزان وزنه‌برداری بتواند بار دیگر در دسته وزنی ۸۹ کیلوگرم قدرت خود را به رخ همتایان نامدار جهانی بکشد، به اردو آمد تا بهانه‌ای برای خط کشیدن روی اسمش باقی نماند.

اما غیبت «سهراب مرادی» دیگر ستاره عنواندار وزنه‌برداری ایران در این اردو تعجب‌برانگیز بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که سهراب به‌دلیل مشکلات مربوط به آسیب‌دیدگی کتفش به اردوی تیم ملی نیامده و احتمالاً قید حضور در بازی‌های آسیایی را زده است. البته باید منتظر ماند و دید که اگر غیبت مرادی موجه باشد، آیا کادرفنی تیم ملی در روزهای آتی به او فرصتی دوباره برای حضور در اردوی آماده‌سازی را می‌دهند یا اینکه کلاً باید با سهراب مرادی حداقل تا بعد از بازی‌های آسیایی خداحافظی کرد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار