افتتاحیه هفتمین دوره مصباح‌الهدی در شهرستان پردیس

پردیس (پانا) - هفتمین دوره مصباح‌الهدی در شهرستان پردیس با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه هفتمین دوره مصباح‌الهدی در شهرستان پردیس

در هفتمین دوره مصباح‌الهدی که در شهرستان پردیس با حضور محمد فروتن معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، غریب‌رضا شریف‌زاده کارشناس حراست و طاهره شیخی کارشناس قرآن، عترت و نماز در مدرسه شهریار برگزار شد؛ از پوستر طرح مصباح‌الهدی رونمایی به‌عمل آمد.

در این مراسم محمد فروتن معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش پردیس، با اشاره به اینکه بحث مصباح‌الهدی بحث امام‌‌شناسی است، گفت: امسال این بحث به‌صورت ویژه به حضرت فاطمه‌زهرا(س) اختصاص داده شده است. همان‌طور که آرامگاه حضرت فاطمه‌زهرا (س) مخفی است، قدر این حضرت مخفی است، از این‌رو باید تلاش شود تا دانش‌آموزان، اولیا و همکاران شناخت حقیقی و واقعی از این بزرگوار پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) از حضرت فاطمه‌زهرا(س) به پاره‌ تن یاد کرده است، اظهار کرد: این موضوع نشان‌دهنده ارتباط تنگاتنگ و صمیمی بین پیامبر اکرم(ص) و دختر ایشان حضرت فاطمه‌زهرا(س) است، بنابراین با شناخت دقیق این حضرت می‌توانیم شناخت بهتری از اهل بیت(ع) داشته باشیم.

فروتن با بیان اینکه ما باید حضرت فاطمه‌زهرا (س) و اهل بیت (ع) را به درستی بشناسیم، گفت: با شناخت صحیح اهل بیت(ع) باید راه و منش این بزرگواران را ادامه دهیم.

در این مراسم به دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قرآنی و فعالان پرورشی جوایزی اهدا شد.همچنین سرود و دکلمه با محوریت حضرت فاطمه (س) از دیگر برنامه‌ها در این مراسم بود.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار