مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

در زیست بوم جدید نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بی بدیل است

رشت(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد انجمن‌های اولیا و مربیان در تصمیم‌گیری‌های مدرسه و نظارت بر روند آموزشی و تربیتی مدارس، یار و یاور آموزش و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
در زیست بوم جدید نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بی بدیل است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در آیین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در آستانه اشرفیه با اشاره به ضرورت پیوند خانه و مدرسه در ارتقای نظام تعلیم و تربیت اظهار کرد: بسیاری از تصمیمات آموزشی به شورای مدارس تفویض شده و اولیا و شورای مدرسه نقش مهمی در تکوین شخصیت دانش آموزان ایفا می کنند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و آغاز شیوه ای جدید در نظام آموزشی خاطرنشان کرد: اگر حمایت و همراهی اولیا و همکاران عزیز نبود نمی توانستیم از این مرحله عبور کنیم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست با اشاره به افزایش حیطه فعالیت انجمن اولیا از 15 به 26 مورد اظهار کرد: تربیت از دغدغه های دولت ها و مردم محسوب می شود و اساس توسعه کشور در ارتقای تعلیم و تربیت است.

نورعلی عباسپور با بیان برخی مشکلات نوظهور در جامعه خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تربیتی با حضور مربیان و اساتید مبرز در غنای فرهنگی جامعه تأثیرگذار است.

در پایان این مراسم از 12 برگزیده انجمن اولیا، نمایندگان مدیران و خانواده ها قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار