در پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان عنوان شد:

انجمن اولیا و مربیان مهمترین کانال ارتباطی خانه و مدرسه است

قزوین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور پیامی هفته «بزرگداشت پیوند اولیا و مربیان» را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان مهمترین کانال ارتباطی خانه و مدرسه است

متن پیام حسنعلی اصغری به شرح زیر است.

مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی کودکان و نوجوانان، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده ها است. بی شک واحد انجمن اولیا و مربیان به عنوان مهمترین کانال ارتباطی خانه و مدرسه نقشی بی بدیل در تعامل این دو نهاد مهم ایفا می کند.

در زیست بوم جدید و با شیوع ویروس کرونا هر چند در این مسیر بعضاً با مشکلاتی از قبیل نبود زیرساخت های لازم در بستر فضای مجازی، عدم توانایی مالی خانواده ها جهت خرید ابزارهای های هوشمند برای انتقال آموزش های مجازی روبرو شدیم، اما اولیای دانش آموزان با تمام وجود در عرصه تعلیم و تربیت حضور یافتند وبا مشارکت حداکثری، بخشی از نیازمندی های دانش آموزان مرتفع شد و اجازه ندادند تا فرزندان گرانقدر این مرز و بوم از آموزش و تربیت فاصله بگیرند. بنابراین وظیفه خود می دانیم از زحمات یکایک آنان قدردانی کرده و امیدواریم که با همراهی و همکاری اولیای گرانقدر موضوع واکسیناسیون دانش آموزان، والدین گرامی، رانندگان سرویس دانش آموزی در اولین فرصت ممکن انجام شود تا با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی زمینه های آموزش حضوری دانش آموزان فراهم شود.

امسال هم که هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان با آغاز امامت و ولایت ولی عصر امام زمان (عج) تقارن پیدا کرده است از این فرصت استفاده کرده و با تبریک و تهنیت ایام فرخنده به کلیه دست اندر کاران تعلیم و تربیت، فرهنگیان، والدین و دانش آموزان، انشاا... به یاری خداوند سبحان با استمداد از امام زمان (عج) و با فراهم آمدن شرایط لازم بهداشتی شاهد حضور هر چه سریعتر دانش آموزان در مدارس باشیم تا فرصت بهتری برای همراهی با هم در جهت تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کشور در راستای تربیت تمام ساحتی تبیین شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شده و توفیقات بیشتری حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار