حمله مرگبار سگ به کودک

تهران (پانا) - کودک ۷ ماهه ای که مورد حمله سگ خانگی قرار گرفته بود جانش را از دست داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حمله مرگبار سگ به کودک

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمله سگ خانگی موجب کشته شدن یک کودک ۷ ماهه آمریکایی شد. کودک که نامش «بنتلی» اعلام شده در این حادثه جان خود را از دست داد و مادربزرگ او که در تلاش برای حفاظت از نوه اش بود نیز مجروح شد. گفتنی است این سگ متعلق به مادربزرگ کودک بود و این اتفاق نیز در ساعت ۶.۱۵ بعدازظهر روز ۱۷ اکتبر در کوداک واقع در ایالت تنسی رخ داد.

ماموران کلانتری سیویر پس از دریافت تماسی مبنی بر حمله سگ به کودک در محل حاضر شدند. آن‌ها در حالی در محل حادثه با جسد بی جان این کودک مواجه شدند که مادربزرگش نیز دچار جراحت شده بود. «تیفانی» مادر داغدار کودک در این باره به WATE گفت: «دانستن اینکه دیگر نمی‌توانم او را داشته باشم، دیگر نمی‌توانم مامان گفتنش را بشنوم، دیگر نمی‌توانم او را ببینم مرا می‌کشد.»

بنا به گفته تیفانی این سگ قبلا نیز رفتار‌های خصمانه با دیدن بنتلی از خود نشان داده بود، اما هرگز چنین به این کودک حمله ور نشده بود. بنا به گفته تیفانی مادرش نیز که قصد حفاظت از فرزندش را داشت در این حادثه مجروح شد. او در این باره گفت: «خون زیادی از مادرم رفته بود، طوری که وقتی به خانه آمدم انگار وارد یک خانه تسخیر شده شدم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار