مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

اسیر جنگ روانی مصری ها نمی شویم

خبرگزاری پانا: امروز تیم ملی والیبال ایران در مقابل تیم ملی مصر صف آرایی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،تیم ملی والیبال کشورمان در مرحله دوم این رقابتها امروز ساعت 11:00 به وقت ترکیه مقابل تیم ملی مصر صف آرایی خواهد کرد.

حمید حمودی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال اظهارداشت: اکثر تیمهای عربی از جمله مصر سعی می کنند با انجام حرکاتی خاص در ابتدای یک دیدار از نظر روحی و روانی تیم حریف را بهم بریزند. تجربه این نوع رفتار آنها را در بازیهای جهانی نوجوانان که امسال در کشور مکزیک برگزار شد داشتیم.

وی یادآور شد: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نیز با همین فرمول کنونی جوانان برگزار شد و ما در مرحله دوم به تیم مصر خوردیم. در این بازی 2 ست اول بازی خوب پیش رفت اما در ست سوم آنها با انجام حرکات خاص و اعتراضهای زیاد به داور بازی را از حالت اولیه خود خارج کردند. با توجه به این شناختی که از آنها داریم فامروز خود را برای مصاف با مصریها هم از نظر فنی و هم روحی روانی آماده کرده ایم.

وی افزود: تیم ملی مصر در بازیهای گذشته خود در این دوره از مسابقات نشان داده که تیم شکننده ایست وقتی 3 الی 4 پوئن از حریف عقب می افتند شیرازه تیم آنها بهم می ریزد. ما با بهره گیری از این مساله اجازه امتیاز آوری به آنها نمی دهیم و سعی خواهیم کرد که با اختلاف پوئن بالا بازی را دنبال کنیم.

پاسور تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص تفاوت سطح کیفی مسابقات جهانی در رده سنی جوانان با نوجوانان گفت: سبک بازی تیمها در رده سنی نوجوانان شکل اصلی خود را پیدا می کند، بازیکنان جوان از نظر نوع بازی تفاوت چندانی با رده نوجوانان ندارند.

تفاوت در تجارب بازیکنان است. والیبالیستهای این رده سنی پختگی بیشتری دارند و می توانند در پوئن های حساس از موقعیتهای به دست آمده نهایت بهره برداری را داشته باشند. به طور کلی باید بگویم تجربه در این بازیها حرف اول را میزند.

حمودی افزود: من به عنوان پاسور باید فردا آرامش خود را حفظ کنم تا بتوانم هم تیمی هایم را در توپ رسانی تغذیه کنم. دیروز طبق برنامه ای که کادر فنی تدارک دیده بود تمرین توپی و کار با وزنه داشتیم. تمام بازیکنان با نشاط هستند و عزم خود را برای شکست مصر جزم کرده اند. هدف ما در این مسابقات برد پله پله است به طوری که فقط روی بازی امروز و غلبه بر حریف با نتیجه 3 بر 0 تمرکز کرده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار