مسئول بسیج رسانه بافق:

همه افکار و اندیشه‌ها قابل احترام هستند

بافق (پانا) - مسئول جدید بسیج رسانه بافق در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق، از به کارگیری کلیه اصحاب رسانه با هر فکر و اندیشه‌ای خبر داد و استثناء را در این مقوله وارد ندانست.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
همه افکار و اندیشه‌ها قابل احترام هستند

مهدی آخوندی ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات مسئول سازمان بسیج رسانه بافق، گفت: خوشحالم که در آستانه دور جدید فعالیت ها و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، شاهد حضور و میدان داری جوانان در قالب بسیج رسانه در عرصه مطبوعات هستیم.

مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان بافق به رسالت اولیه و اصلی بسیج و بویژه بسیج رسانه پرداخت و ادامه داد: جذب، سازماندهی، آموزش و توانمندسازی از مهم ترین سیاست های بسیج رسانه در دوره جدید خواهد بود.

وی در باب جذب نیروی انسانی و توسعه سرمایه اجتماعی بسیج رسانه بافق تصریح کرد: بنا داریم از همه پتانسیل ها، اندیشه ها، افکار، مسئولان اقشار بسیج، ارگانها، نهادها، دستگاههای اجرایی و بویژه خانه مطبوعات استفاده کنیم.

آخوندی به سازماندهی اعضای بسیج رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج رسانه حداقل 12طیف و گروه نقش آفرین دارد که پس از جذب، اعضا به فراخور نیاز و البته توجه خاص به پتانسیل ها تقسیم شده و ایفای نقش خواهند کرد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بافق در پایان به استفاده از ظرفیت وجود خبرگان و نخبگان اشاره کرد و افزود: بی شک در این مسیر و در راستای سیاست گذاری مطبوعاتی و البته توسعه نیروی انسانی از پتانسیل ها و ارزش های بی انتهای خبرگان و نخبگان شهرستان، استان و کشور استفاده خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار