برنامه‌های آموزش و پرورش رودهن به مناسبت هفته ملی سلامت

روهن(پانا) - به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان و همچنین افزایش آگاهی آن ها و تاثیر سلامتشان در خانواده، برنامه‌های متنوعی توسط کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش منطقه رودهن انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های آموزش و پرورش رودهن به مناسبت هفته ملی سلامت

باهدف افزایش آگاهی زنان در جنبه‌های مختلف سلامت و مدیریت اطلاعات در حوزه بیماری کرونا هفته ملی سلامت بانوان نام‌گذاری شده است، این هفته فرصتی مناسب برای جلب توجه، حمایت و آگاهی بخشی نسبت به سلامت بانوان و تاثیر سلامت زنان بر سلامت جامعه و خانواده است.

به این مناسبت، پروین گشتاسبی مسئول امور بانوان آموزش و پرورش رودهن، در سخنانی به تشریح برخی از خدمات پرداخت. از جمله انجام تست قند خون، فشارخون، اکسیژن سنجی و قد و وزن بانوان اداری. علاوه بر بانوان شاغل در اداره این برنامه در چند مدرسه دخترانه نیز اجرا شد.

وی افزود: ارسال روزشمار هفته سلامت بانوان و پیام‌های آگاهی بخش در حوزه سلامت جسم و روان، مراقبت از خود و خانواده در ایام بیماری کرونا در گروه‌های مجازی نیز از دیگر برنامه های انجام شده با این هدف است.

گشتاسبی سایر برنامه‌های در دست اقدام هفته ملی سلامت بانوان توسط این واحد را توجه به نقش ورزش در سلامت بانوان دانست که با برنامه پیاده‌روی بانوان از اداره تا مزار شهدا و برگزاری مسابقه تنیس روی میز و پرتاب دارت با همکاری واحد کارشناس سلامت و تربیت‌بدنی صورت خواهد گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار