کارشناس گروه‌های آموزش و تربیتی اداره کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش

تبادل نظر و انتقال تجربیات همکاران بسیار مفید است

تهران(پانا)- کارشناس گروه‌های آموزش و تربیتی اداره کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت تبادل نظر و انتقال تجربیات همکاران به هم در زیست بوم جدید با وجود محدودیت برنامه‌ها از نظر کیفی و کمی بسیار مفید است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تبادل نظر و انتقال تجربیات همکاران بسیار مفید است

نشست هم‌اندیشی مسئولین دبیرخانه‌های کشوری برنامه‌های اجرایی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

ایرج صارمیان کارشناس گروه‌های آموزش و تربیتی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از جمله اهدافی که با توجه به شرایط کرونایی در دو سال اخیر امکان پذیر نبود جلسات توجیهی بود که صورت مجازی برگزار شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۸ دبیرخانه داشتیم که با ما همکاری می‌کردند، امسال با تعداد بیشتری از دبیرخانه‌ها قبول پذیرش کردیم به صورت حضوری جلسه برگزار کنیم و تجارب، نوآوری و خلاقیت‌هایی که داشتیم را انتقال بدیم.

صارمیان تصریح کرد: تبادل نظر و انتقال تجربیات همکاران به هم در زیست بوم جدید با وجود محدودیت برنامه‌ها از نظر کیفی و کمی بسیار مفید است.

کارشناس گروه‌های آموزش و تربیتی اداره کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: از رشد کمی و کیفی برنامه‌ها برخوردار هستیم و از اهداف مهم ما این است که در چارچوب سند تحول و تبادل و اهدافی که برای آموزش و پرورش پیش‌بینی‌ شده تفویض اختیار کنیم و بتوانیم برنامه‌ها را در کل کشور گسترش بدهیم، به صورتی که خروجی آن در کلاس‌های درسی و سطح مدارس تحول بنیادین باشد و شاهد رشد و شکوفایی دانش‌آموزان باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار