اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن در منطقه ۱۷

تهران(پانا) - فعالیت‌های قرآنی و تقویت و تعمیق باورهای دینی سبب ایجاد آرامش روح و روان در افراد است که این مهم اگر در بین دانش‌آموزان ترویج یابد آرامش حاصل از این فعالیت‌ها سبب پیشرفت در سایر زمینه‌ها هم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن در منطقه ۱۷

اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محسن بنی علی؛ کارشناس انجمن اولیا و مربیان، رضا علیزاده؛ کارشناس روابط عمومی، زهرا نجاری؛ مدیر دارالقرآن نور و دانش آموزان برگزیده استانی این مسابقه و اولیای آنها در محل دارالقرآن نور برگزار شد.

نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ تهران ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پرسعادت پیامبر رحمت و مهربانی، به دانش آموزان به سبب عزم و توفیق آنها در جهت شرکت در فعالیت‌های قرآنی و معنوی تبریک گفت و افزود: فعالیت‌های قرآنی و تقویت و تعمیق باورهای دینی سبب ایجاد آرامش روح و روان در افراد است که این مهم اگر در بین دانش‌آموزان ترویج یابد، آرامش حاصل از این فعالیت‌ها سبب پیشرفت در سایر زمینه‌ها هم خواهد شد حتی دانش آموزانی که در زمینه های قرآنی و معنوی فعالیت می‌کنند در زمینه‌های آموزش مسائل علمی نیز موفق هستند که تجربه نیز این موضوع را ثابت کرده است.

نیکبخت از همه نهادها و سازمان‌ها که در امر تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را یاری می‌کنند ،به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی که در این مسابقه نقش مهمی را داشته، قدردانی کرد.

پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی در رابطه با مراحل و فرآیند مسابقه درس‌هایی از قرآن توضیح داد و از اقبال خوب و بالاتر از ۷۰ درصدی دانش آموزان منطقه در این مسابقات خبر داد.

وی همچنین در رابطه با فعالیت‌های خوب دارالقرآن نور در دوره غیرحضوری بودن مدارس صحبت کرد و از آغاز فعالیت های حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اول آبان ماه در این مرکز خبر داد.

در پایان از حافظان برتر و برگزیدگان استانی مسابقه درسهایی از قرآن تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار