خودروهای سایپا این هفته تغییر قیمت نداشتند+ جدول

تهران(پانا) - امروز چهارشنبه، 28 مهر برای دومین روز در این هفته، خودروهای پرتولید سایپا بدون تغییر قیمت در بازار ارائه شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خودروهای سایپا این هفته تغییر قیمت نداشتند+ جدول

به گزارش اقتصاد نیوز، ایست قیمتی در بازار خودروهای سایپا در حالی برای دومین روز پیاپی در هفته جاری رقم خورد که روز گذشته دلار شکل صعودی داشت و امروز روند نزولی، اما بازار سایپایی ها بدون توجه به شکل الاکنگی دلار در بازار به رویه خود ادامه دادند و بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

سردرگمی در بازار خودرو عمده دلیلی است که به گفته فعالان بازار خودرو موجب شده تا بازار، واکنش های متناقض از خود نشان دهد. از سوی دیگر بازار خودرو هم اکنون با رکود عجیبی روبرو است و نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد. با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند که این امر نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» هم بدون تغییر در بازار با قیمت 328 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز تغییر قیمت نداشتند و در بازار با قیمت 173 و 171 میلیون تومان عرضه شدند.

از سوی دیگر «تیبا 2» معمولی نیز در بازار با قیمت 158 میلیون تومان عرضه شد و «تیبا صندقدار» نیز بدون تغییر 148 میلیون تومان در بازار قیمت خوردند. «ساینا» هم همانند سایر محصولات سایپا نیز در بازار بدون تغییر 159 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار