معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

کار قرآنی معامله‌ای است که انسان با بهترین‌ها انجام می‌دهد

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت کار قرآنی معامله‌ای است که انسان با بهترین‌ها انجام می‌دهد؛ در مرحله اول با خودش معامله می‌کند و در مرحله دوم با خلق یعنی با جوانان و نوجوانان معامله خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کار قرآنی معامله‌ای است که انسان با بهترین‌ها انجام می‌دهد

سومین روز از چهارمین دوره آموزشی و توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز، آموزش و پرورش سراسر کشور در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.

در این برنامه علی شهری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در رابطه با ویژگی‌های کارشناس قرآنی بیان کرد: یک کارشناس قرآن باید هدف داشته باشد. برنامه‌ریزی را محور کار خود قرار دهد. از ویژگی‌های حسن خلق، گفتار، نوشتار، پوشش و دوری از گناه بهره‌مند باشد. همچنین باید با انگیزه باشد و از ارتباط‌گیری قوی برخوردار باشد.

شهری افزود: یک کارشناس قرآن باید بتواند حس پرورش داشته باشد؛ یعنی حافظان و موذن‌های خوبی پرورش دهد و همچنین بتواند سخنران و مجری‌های برتری را تقویت کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: بزرگترین پایش دارالقرآن‌ها اطلس جامع اطلاعاتی است که از قرآن آموزان و کارشناسان قرآن جمع آوری شده است. در کتاب زلال تربیت تمامی دارالقرآن‌های استان‌های ثبت شده است.

توسعه کیفی محتوای‌های مکتوبی، بازنویسی کتب مراکز و فعال سازی آموزش‌ها در فضای مجازی از اقداماتی بود که در نشست توسط شهری بیان شد.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار