رقابت نهایی 150 نوازنده در هشتمین جشنواره تک‌نوازان دف

تهران (پانا) - دبیر هشتمین جشنواره تک نوازان دف از راهیابی150 نوازنده دف، در سه رده سنی الف (7 تا 12 سال)، ب (13 تا 19 سال) و ج (20 سال به بالا) به مرحله نهایی این رویداد موسیقیایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت نهایی 150 نوازنده در  هشتمین جشنواره تک‌نوازان دف

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی غلامی با اعلام این خبر افزود: فراخوان هشتمین جشنواره تک نوازان دف از ششم تیرماه سال جاری منتشر شد و در مرحله نخست برگزاری این جشنواره، 483 هنرمند دف نواز از 54 شهر و 8 کشور شرکت کردند که با بررسی آثار ارسالی بر اساس معیارهای تعریف شده، 150 اثر، واجد شرایط حضور برای بخش نهایی جشنواره انتخاب شدند.

غلامی در ادامه افزود: بخش رقابت نهایی این جشنواره روزهای پنج شنبه و جمعه (30 مهر و 1 آبان) با داوری اساتید موسیقی کشور، فربد یداللهی، رضا دربندی، نبیل یوسف شریداوی و زانیار حسامی در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.

گفتنی است، آئین اختتامیه جشنواره تکنوازان دف و معرفی برگزیدگان نهایی این جشنواره، دوم آبان ماه سال جاری، همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، با حضور بزرگان موسیقی کردستان و اساتید و نوازندگان ساز دف ایران از ساعت 15 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی این فرهنگسرا برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار