ساخت ۱۰ درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور گفت ۱۰ درصد مدارس خیّری با کمک خیّرین خارج از کشور ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۱۰ درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور

ناصر قفلی در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همدلی و همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیّرین مدرسه‌ساز به یک الگوی موفق در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که خیّرین مدرسه ساز جان، مال و آبروی خود را برای ساخت آینده کودکان کشور گذاشته اند، اظهار کرد: تمام تلاش و دغدغه همه ما فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل، در اقصی نقاط کشور است.

قفلی با اشاره به تعهد سه هزار میلیارد تومانی خیّرین مدرسه‌ساز در سال گذشته بیان کرد: با همراهی دولت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، موفق شدیم 40 هزار کلاس درس نیمه‌تمام را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود 10درصد از مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور ساخته می‌شود، این همراهی سرمایه ارزشمندی است که باید راهکارهای مناسبی را برای توسعه و استفاده از آن پیدا کنیم که بدین منظور در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کارگروه‌هایی تشکیل شده است.

رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور بر لزوم بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در ساخت مدارس به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها و کاهش هزینه تمام شده تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار