تقدیر مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت از کسب نتایج ارزشمند هنرستان های قزوین

قزوین(پانا)-تقدیر مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت از کسب نتایج ارزشمند هنرستان های قزوین در اولین جشنواره «محصولات تولیدی هنرستان های کشور»

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت از کسب نتایج ارزشمند هنرستان های قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین؛ طی نامه ای، مهندس آذرکیش مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت متبوع از اهتمام و مدیریت شایسته و تلاش بی شائبه حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان، همکاران آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش استان قزوین در برگزاری مطلوب مرحله استانی و کسب نتایج ارزشمند در مرحله کشوری اولین جشنواره محصولات تولیدی هنرستان های کشور، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

کسب رتبه های برتردر مرحله کشوری هنرستان های قزوین در اولین جشنواره محصولات تولیدی هنرستان های کشور، برگ زرینی از تلاش های ارزنده برنامه ریزان ، کارشناسان، مدیران و مجموعه همکاران آموزشی و بالاخص هنرآموزان تلاشگر و هنرجویان ساعی می باشد. این موفقیت بزرگ را به کلیه همکاران تبریک عرض می نماییم.

این جشنواره در رشته های صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر برگزار شد، در مجموع از ۶۰۲ محصول تولیدی ارسال شده از هنرستان های استان، ۴۳ محصول تولیدی بعد از داوری استانی به مرحله کشوری راه یافته و مورد ارزیابی و قضاوت داوران و ناظران کشوری قرار گرفت. که بعد از داوری کشوری ۱ نفر از هنرآموزان در بخش تجربه نگاری و ۳ هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش استان قزوین در مرحله کشوری جشنواره حائز رتبه کشوری شدند.

از تلاش های ارزنده سرکار خانم روشنک انوشه هنرآموز توانمند رشته معماری داخلی هنرستان ریحانه البرز و همچنین از مدیریت هنرستان ریحانه شهرستان البرز، هنرستان عفاف ناحیه دو و هنرستان صالحین ناحیه یک تقدیر و تشکر می گردد. بی شک موفقیت بزرگ استان قزوین و ارتقاء جایگاه استان در مسابقات و جشنواره های کشوری، حاصل تلاش ها، همدلی ها و کوشش های تمام همکاران و پیگیری سیاست هاو برنامه های آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بوده است که امید است با همت والای این عزیزان، موفقیت های ارزشمند پی در پی استمرار داشته باشد.

شایان ذکر است؛ از اهداف کلی برگزاری این جشنواره، ارزیابی کیفی آموزش های فنی و مهارتی ارائه شده در هنرستان ها، معرفی توانمندی های هنرجویان و دستیابی به شیوه های اجرایی موفق و مناسب در محصولات تولیدی رشته های مختلف می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار