مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

خیرین مدرسه‌ساز البرز در کشور درخشیدند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد نیکوکاران البرزی با افزایش میزان کمک‌های خود به امر مقدس مدرسه‌سازی موجب درخشش مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان درسطح کشور شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز البرز در کشور درخشیدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: امسال تعهدات مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که در قالب پروژه های آموزشی خیرساز در حال انجام است.

وی بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد از مدارس خیرساز استان البرز به آموزش و پرورش تحویل داده شده و مابقی پروژه‌ها در حال تکمیل شدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز استان به لحاظ تعهدات مالی رتبه اول کشور را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: تا پایان آبان ماه امسال خیرین مدرسه ساز ۲۵ مدرسه به فضای آموزشی البرز اضافه می کنند.

قاسمی تصریح کرد: همچنین خیرین مدرسه ساز تا دهه مبارک فجر امسال ۴۱ پروژه آموزشی دیگر آماده تحویل خواهند داد.

وی با بیان اینکه البرز از جمله استان هایی است که تعداد پروژه های آموزشی نیمه تمام اندکی دارد، عنوان کرد: نگاه مشارکتی مردم در استان مهاجرپذیر البرز که با کمبود زیرساخت های آموزشی روبروست، نسبت به سال های قبل ارتقاء یافته است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ماهیت آموزش و پرورش زمانی است که معلم و دانش آموز در فضای مدرسه تعاملات خود را شکل می‌دهند و دانش آموز در همه ابعاد و موقعیت‌ها به رشد مورد نظر می‌رسد.

وی یادآور شد: مدرسه بعنوان عنصر کلیدی نظام آموزشی، زمینه رشد فکری و اخلاقی جامعه را فراهم می‌کند.

قاسمی تاکید کرد: ۳۰۶ کلاس درس جدید در استان آماده تحویل آموزش و پرورش شده است که خیرین نیک اندیش در ساخت، تکمیل و تجهیز این پروژه ها نقش موثری داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار