لزوم گسترش همکاری بیشتر آموزش و پرورش با سما

شیروان (پانا) - در دیدار رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان با رئیس جدید آموزش و پرورش، گسترش همکاری هر چه بیشتر آموزش و پرورش با سما مطرح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم گسترش همکاری بیشتر آموزش و پرورش با سما

به گزارش روابط عمومی سما شیروان، مهدی سرایدار، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان به همراه مدیران سما و روابط عمومی با فرامرز شجاعی رئیس جدید آموزش و پرورش شیروان دیدار و گفت‌وگو کردند و به تبادل نظر درباره حوزه فعالیت‌های مجتمع سما پرداختند.

سرایدار در این نشست ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای وی، گزارشی از آمار و عملکرد مجموعه سما ارائه دادند. سما با ۱۶۵۰ دانش آموز کمک های شایانی را از نظر فضای آموزشی، آزمایشگاه مرکزی، سایت کامپیوتری مجهز و نیز محتوای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شاخص و اشتغالزایی به آموزش و پرورش عرضه داشته است.
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما افزود: هنوز نگاه آموزش وپرورش به مدارس غیردولتی نگاه گسترده ای نیست و ما حمایت بیشتری از جانب شما خواهانیم.

فرامرز شجاعی ضمن خوشامدگویی و تشکر از افتخارات و اقدمات ارزنده سما، اظهار کرد: در دوران کرونا، معلمان با ایثارگری و خلاقیت در استمرار آموزش و مهارت‌های تربیتی و فرهنگی همت گماشته اند و باید قدردان تلاش مضاعف آنان بود.

رئیس جدید آموزش و پرورش افزود: مدارس سما باید در هویت بخشی مدارس خود تلاش بیشتری کنند و سطح بالاتری نسبت به مدارس دیگر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار