به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

برگزاری نمایشگاه ماکت و دست‌سازه‌های ورزشی در منطقه 4 شهر تهران

تهران(پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 ، از برگزاری نمایشگاهی از ماکت ها و دست سازه های ورزشی دانش آموزان در اداره آموزش و پرورش منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه ماکت و دست‌سازه‌های ورزشی در منطقه 4 شهر تهران

کبری کریمی؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 4 ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزشی و به خصوص همکاران فرهنگی بیان کرد: هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود. بر همین اساس این کارشناسی در هر روز از این هفته برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

کریمی درادامه به برگزاری نمایشگاه دست ساز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دست سازه ها و ماکت های ورزشی دانش آموزان به همت معلمین زحمتکش تربیت بدنی در راهروی طبقه دوم اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شده است که همکاران فرهنگی می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی در ادامه همچنین گفت: این کارشناسی یادبودی برای همکاران اداری شامل ساک ورزشی در نظر گرفته که در تاریخ 28مهرماه توزیع خواهد شد.

کریمی یادآور شد: مسابقه ای دوستانه مابین همکاران اداری منطقه 4 با منطقه 8، برگزار خواهد شد که در نظر است تیم منطقه از بین همکاران اداری(برادر) انتخاب و جلسه تمرینی و انتخابی در مجموعه ورزشی شهید عراقی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار