آموزش و پرورش، پایه‌ای قوی برای جامعه قوی‌تر

بهارستان یک(پانا) - شهردار جدید گلستان در دیدار با آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، آموزش و پرورش را پایه ای قوی برای ساختن جامعه قوی‌تر دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش، پایه‌ای قوی برای جامعه قوی‌تر

مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، عباس آزادی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و هادی منصوری کارشناس مسئول پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان با سید محمد میرزمانی شهردار جدید شهر گلستان در مدیریت شهرداری گلستان، دیدار کردند.

در این دیدار کلانتری ضمن تبریک انتصاب میرزمانی به عنوان شهردار گلستان گفت: هر هزینه‌ای که در آموزش و پرورش صورت بگیرد، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاریست و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در سطح کلان فقط در حد حرف باقی مانده و این امر تنها به بحث فضای آموزشی و نیروی انسانی محدود نیست؛ بلکه مساله اصلی منطقه بحث فضاهای آموزشی است.

وی ادامه داد: هر مسئولی که اکنون در کشور مشغول به خدمت است، روزی دانش‌آموز بوده؛ بنابراین تعهد و مسئولیت‌پذیری مدیران و معلمان، آینده‌ساز کشور است و دانش‌آموز با نگاه کردن به آنها الگوبرداری می‌کند.

میرزمانی نیز در این دیدار با بیان این نکته که جامعه قوی نیاز به پایه قوی دارد، تصریح کرد: پایه قوی برای جامعه، در آموزش و پرورش ساخته و پرداخته می‌شود و مادامی که تفکر عوض نشود و نپذیریم که اگر انسان خوب می‌خواهیم، باید برای آن هزینه‌ها کنیم به جامعه قوی نمی‌رسیم.

در انتها مدیر آموزش و پرورش و شهردار برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت‌های فرهنگی و ساختاری در سطح منطقه را انجام دادند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار