دعوت مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از دانش ‌آموزان برای مشارکت در پرسش مهر رئیس‌جمهوری

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود در خصوص پرسش مهر ریاست‌جمهوری را از 15 آبان تا 20 آذر از طریق سامانه همگام ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از دانش ‌آموزان برای مشارکت در پرسش مهر رئیس‌جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به امکان شرکت همه دانش آموزان در پرسش مهر 22 اظهار کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی، اول و دوم متوسطه می توانند در پرسش مهر رئیس جمهوری ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ در رشته های: شعر، طراحی، داستان کوتاه، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، استنداپ کمدی، سخنوری، فیلم کوتاه، تصویرسازی، نستعلیق و ... شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان می توانند از 15 آبان با مراجعه به سامانه همگام تا 20 آذر ثبت نام و آثار خود را بارگذاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به گشایش بخش جدیدی در این مسابقه خاطرنشان کرد: جایزه ملی دانش آموز شهید علی لندی با موضوع تاثیر فداکاری، از خودگذشتگی و شجاعت در تحقق ایران قوی نیز در نظر گرفته شده است.

رحمتی افزود: دانش آموزان می توانند با ورود به سایت همگام رمز عبور را از مدرسه دریافت کنند.

رئیس جمهوری در مراسم آغاز سال تحصیلی پرسش مهر را در قالب دو سوال از دانش آموزان‌ پرسید: شعار دولت سیزدهم ایران قوی است. ایران قوی چه ویژگی دارد؟ نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

گفتنی است در سال گذشته 68 هزار 227 دانش آموز گیلانی در پرسش مهر 21 شرکت کردند. از این تعداد 119 اثر به مرحله کشوری راه یافتند و در این مرحله 4 اثر دانش آموزی رتبه های برتر کشوری را کسب کردند و 89 فرهنگی هم شایسته تقدیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار