نمایش «کت والک» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه می رود

تبریز(پانا) - راه رفتن گربه «کت واک» به کارگردانی علی کاظمی وند در تبریز به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «کت والک» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه می رود

«کت والک» که نام فارسی آن راه رفتن گربه عنوان شده است قرار است از نیمه دوم آبان ماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه رود. مهدی علی پور، نویسنده جوان تبریزی که آثارش دو بار به مرحله نهایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز راه یافته است، نگارش متن این نمایش را بر عهده داشته است.

نمایش راه رفتن گربه « کت والک‌» روایت‌گر لابراتواری ا‌ست که روی خلق انسانی خداگونه تحقیق می‌کند.

این نمایش از متد تئاتر روان شناسانه « سایکو‌ درام » پیروی کرده و‌ در سبک «تئاتر مستند» تولید شده است.

در تالیف این نمایش از «سیستم ژوکر آگوستو بوآل» و «تئاتر شقاوت» آنتونن آرتو‌ استفاده شده است. خلق داستان بر اساس زندگی واقعی بازیگران نمایش می‌باشد . همچنین از تکنولوژی ویدئو مپینگ نیز در این نمایش استفاده شده است. این گونه سبک اجرایی، از نخستین اجرا های تولید شده در تئاتر ایران رقم خواهد خورد.

نویسندگی این نمایش بر عهده مهدی علیپور اصل نامزد دو دوره نمایشنامه نویسی جشنواره بین المللی تئاتر فجر و کارگردانی آن بر عهده علی کاظمی وند ، کارگردان نمایش پرسه های موازی است که در بخش اصلی ۳۷ مین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشت می باشد.

طراحی صحنه این نمایش که در اتفاقی متفاوت از قاب عریض در آن استفاده شده است بر عهده کارگردان پیشکسوت تبریز یعقوب صدیق جمالی خواهد بود.

در این نمایش فاطمه حسینی، مسعود شهری، باران مقدم فر، فائزه تیموری، کاملیا عباسزاده، فاطمه حاجی زاده، شیوا برادر، پریسان عزتی به ایفای نقش میپردازند. جعفر صدیقی نیز تهیه کننده این اثر نمایشی است. ناصر صمدی طراحی گریم و رسول ایرانزاد دراماتورژ و طراح مدیای این نمایش است. مهرداد خردمند نیز مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای این نمایش است.

کت والک از 25 آبان ماه در پلاتو استاد صادقی مجموعه فرهنگی هنری تربیت (تئاتر شهر تبریز) میزبان مخاطبان تبریزی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار