راه‌اندازی اورژانس دانش‌آموزی 1570

کرمان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در مراسم افتتاح اورژانس دانش‌آموزی گفت اورژانس دانش‌آموزی راهی برای رهایی دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی است و جهت تسریع خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان نیاز به این اورژانس وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی اورژانس دانش‌آموزی 1570

صدیقه مرادی گفت: همزمان با آغاز هفته بهداشت روان و در راستای اجرای عدالت، خدمات مشاوره ای طبق سند تحول بنیادین خط ۱۵۷۰خدمات رسانی می کند.

وی افزود: خط 1570 با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات مشاوره ای رایگان شامل مشاوره تحصیلی، خانواده، اختلالات یادگیری، اختلالات روانپزشکی، روان سنجی، گفتار درمانی و مددکاری اجتماعی و با رویکرد واکنش سریع و به موقع در فوریت های روانی-اجتماعی راه اندازی شده است.

مرادی همچنین گفت: مطلعین می‌توانند روزانه از ساعت 8 الی 20 با شماره گیری 1570 از خدمات مشاوره ای رایگان بهره مند شوند و چنانچه نیاز به ارائه خدمات بیشتر باشد مراکزی در همان شهرستان یا منطقه یا نزدیکترین مرکز مشاوره در شهرهای مجاور به متقاضیان معرفی می شود.

سید منصور مرتضوی رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان کرمان نیز در این خصوص گفت: جهت ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان، والدین و کارکنان خط تلفن هات لاین می‌تواند برای مداخله فوری در بحران های دانش آموزی چاره ساز باشد.

حسین پابرجا، رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان استان کرمان نیز در خصوص راه اندازی این خط تلفن گفت: خط ۱۵۷۰ یک طرفه ۳۰ کاناله بر بستر e1 است که همه روز پاسخگوی دانش آموزان به صورت اورژانسی است و از ظرفیت های متنوع و راهکارهای جامع برای دسترسی دانش آموزان و خانواده ها به خدمات مورد نیاز راهنمایی، مشاوره و مددکاری برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار