دشمنان برای انحراف نوجوانان از اسلام کار می‌کنند

کاشمر( پانا)- دارنده ی رتبه دوم کشوری مسابقه تفسیر قرآن گفت: دشمنان بسیار زیادی در راه و برای به انحراف کشیدن ما نوجوانان از راه قرآن و اسلام کارهای زیادی را انجام می دهند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان برای انحراف نوجوانان از اسلام کار می‌کنند

امیرعلی دباغیان که در مسابقات تفسیر قرآن مقام دوم کشور را کسب و در سال جاری کسب کرده و در رشته پزشکی دانشگاه مشهد پذیرفته شده به خبرنگار پانا گفت: علاقه زیاد من در کودکی و نوجوانی به سخنرانی های مذهبی و قرآنی باعث شد من به سمت تفسیر قرآن و همچنین مسابقات مرتبط با قرآن جذب شده بتوانم با همکاری خانواده و اساتید در این رشته ها مقام کسب کنم.
وی افزود: من چند مقام استانی و شهرستانی را به لطف خدا در این رشته کسب کرده‌ام و همچنین اساتید خوبی در به دست آوردن این مقام ها مخصوصاً مقام کشوری به من کمک های زیادی کرده اند.
دباغیان ادامه داد: من در پایه هفتم به طور اتفاقی وارد رشته تفسیر قرآن شدم وخانواده ام مرا تشویق کردند وبه کمک آنها وارد مهد قرآن شدم ودر آنجا رشد چشم گیری را در این زمینه کردم .

وی از مسئولین خواست که موجبات آشنایی جوانان ونوجوانان را با دین بیش از پیش فراهم کنند زیرا دشمنان همه‌ی سعی و تلاش خود را انجام می دهند تا آنان را از راه اسلام و قرآن منحرف کنند.
وی افزود: دانش آموزان با شرکت در این مسابقات می توانند سکوی پرش خوبی برای پیشرفت داشته باشند.


خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار