ایلامیان جشن مهدویت را باشکوه برگزار کردند

ایلام(پانا)-مسؤل بسیج ادوار دانشجویی ایلام ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول عنوان کرد نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام بخصوص برای شیعیان است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ایلامیان جشن مهدویت را باشکوه برگزار کردند

سید مجتبی علیزاده منفرد افزود: در این جشن که با همت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، بسیج دانشجویی و بنیاد مهدویت استان ایلام شکل گرفت،کانون فرهنگی مهدویت دانشگاه فرهنگیان بطور خاص و با حمایت ویژه همکاران فرهنگی اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب و دل نوشته‌های مهدوی در محل سنگفرش آیت الله طالقانی و در مرکز شهر ایلام کرد و خوشبختانه با استقبال گرم شمار زیادی از عموم مردم و دلدادگان اهل بیت مواجه شد که این امر انگیزه مضاعف برگزاری باشکوه تر چنین مراسم هایی را برای سالهای آتی ایجاد کرد. امید که مورد رضایت حضرت حجت (عج) واقع شود.

در حاشیه این مراسم محسن پرویزی، یکی از روحانیون که از کارشناسان حوزه فرهنگی و مذهبی استان است، طی سخنانی ضمن تشکر از بانیان و برگزارکنندگان مراسم، به تشریح اهمیت و ارزشمندی این روز باشکوه و ارج نهادن به مقوله انتظار و مهدویت پرداخت.

گفتنی است این مراسم که چندین ساعت به طول انجامید، با برنامه های متنوعی همچون سرود، دکلمه، مسابقه و اهدای جوایز همراه بود.
تهیه خبر: محمد امین پیمایی و زهرا جمشیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار