برگزاری نخستین جلسه مربیان پیشتاز مدارس شهرستان جعفرآباد قم

قم(پانا)- نخستین جلسه توجیهی معاونان پرورشی و مربیان پیشتاز مدارس شهرستان جعفرآباد، با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش جعفرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه مربیان پیشتاز مدارس شهرستان جعفرآباد قم

نخستین جلسه توجیهی معاونان و مربیان پیشتاز مدارس شهرستان جعفرآباد در سال تحصیلی جدید، با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان قم و روسای ادارات فرهنگی هنری، قرآن، عترت و نماز و امور تربیتی و مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در جلسه مذکور که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور 40 نفر از معاونان پرورشی و مربیان پیشتاز و طلاب وظیفه مدارس برگزار شد، ابتدا «احمد لطیف» معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد، ضمن خوش آمد گویی توضیحاتی پیرامون موضوعات جلسه و ضرورت اهتمام مربیان و معاونان پرورشی نسبت به اجرای مصوبات آن بیان کرد.

سپس «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، در سخنانی اجرای بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» مشتمل بر مهارت های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش‌پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه‌پذیری دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

وی از معاونان و مربیان پرورشی مدارس خواست تا با مطالعه دقیق مطالب بسته تحولی، نسبت به توجه و همکاری خود و دانش آموزان نسبت به مندرجات آن اقدام کنند.

در ادامه این نشست کارگاهی، «اکبر علی بابایی»، رییس اداره فرهنگی هنری و «مهدی خادمی جمکرانی» رییس اداره تربیتی و مشاوره و «محسن محمدی مزرعه شاهی» رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان، نکاتی را پیرامون حوزه فعالیت خود و ضرورت سوق دادن دانش آموزان به فعالیت ها و مسابقات فرهنگی هنری و مسائل تربیتی و مشاوره بیان کردند، سپس هریک از حاضران به بیان نظرات و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند.

همچنین مجوز نخستین هیات مذهبی ادارات آموزش و پرورش استان به مدیر آموزش و پرورش جعفرآباد اعطا و مجوز هیات های مذهبی مدارس نیز تحویل پنج تن از مدیران مقطع متوسطه جعفرآباد شد.

در این جلسه، بر اساس بالاترین امتیاز ارزیابی شاخص های پرورشی مدارس در سال تحصیلی گذشته، لوح زرین و تندیس به «مهدی باختر» معاون پرورشی آموزشگاه متوسطه اول ائمه طاهرین 2 تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار